יתרונות השתלות שיניים בהרדמה מלאה קצת מידע לא יזיק

יתרונות השתלות שיניים בהרדמה מלאה ד"ר דורון אבניאלי

 

בשנים האחרונות ניתן לראות כי טיפולי השתלות שינייים בהרדמה מלאה תוספות תאוצה רבה ורוב האנשים אשר בחרו לא להגיע לטיפול מגיעים בשל אמצעי הטיפול המתקדמים. למרות העובדה כי מרפאות שיניים רבות מציעות טיפולים בהרדמה, חשוב לדעת את היתרונות והחסרונות הקיימים בטיפול.

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

אילו יתרונות קיימים לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה

 

 

 הטיפולים דורשים מחיר גבוה מדי

 

אם עד עכשיו מנינו את היתרונות הרבים, הרי טיפולי שיניים בהרדמה מלאה כוללים חסרון עיקרי הבא לידי ביטוי במחיר הגבוה של הטיפולים. עלות הטיפולים כוללת את עלות השכר של המרדים והצוות של חומרי ההרדמה. יתרה מכך מדובר בזמן החלמה ארוך בהשוואה להרדמה מקומית.

 

בחנו את היתרונות מול החסרונות

 

בבואכם להחליט על טיפול בהרדמה מלאה יש לבחון את היתרונות מול החסרונות על מנת לקבל החלטה מושכלת. על מנת לבחון את היתרונות מול החסרונות באפשרותכם להתייעץ עם מטופלים קודמים. התייעצות עם מטופלים קודמים תסייע לכם בקבלת החלטה. שאלו את המטופלים אודות שיטת הטיפול של המרפאה, יחסם של הרופאים המטפלים.

 

הגיעו לפגישה מקדימה

 

במטרה לדעת האם מדובר במרפאה מתאימה עבורכם כדאי להגיע לפגישה מקדימה. הגעה לפגישה מקדימה תסייע לכם לבחון את המקום ולראות האם מדובר במקום מתאים לביצוע הטיפול. בעת ההגעה בחנו את יחסו של הצוות הרפואי, של האנשים העובדים בעמדת הקבלה ואל תהססו לשאול כמה שיותר שאלות. ככל שתשאלו יותר שאלות כך תדעו בוודאות כי בחרתם את המקום המתאים.

מאמר מקצועי שנושא השתלות שיניים בהרדמה מלאה לחצו כאן

בחזרה לעמוד הבית